2020-05-28
Sklep kredytuje się pieniedzmi klientow... zamowienie złożone 15 maja, 25, 26, 27 i 28 maja codziennie dzwoniłem, zeby się dowiedzieć o stanie zamówienia. Najpierw było odwołanie się do regulaminu sklepu: 14 dni roboczych + czas transportu firmy kurierskiej, tyle czasu ma sklep żeby dostarczyć zamówione towary, co ma sie nijak do "Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h" które to stwierdzenie można znaleźć w "Czas i metody dostawy" na stronie głównej modivo.pl Później było ściemnianie: dowiemy sie, skontaktujemy, wyślemy zapytanie do magazynu, przekażemy sprawę kierowniczce, mamy informację ze przesyłka jest skompletowania... itp itd. Nikt się nie odezwał się, żaden email nie przyszedł. Po 13 dniach, podczas rozmowy (kolejna sesja z infolinią) dowiaduję się że pojawił się błąd systemowy, zamówienie zostało odwołane i nastąpi zwrot środków (3-5 dni, oczywiście roboczych). Nie przyszedł żaden email z informacją (do 16:30). Jak sie okazuje maile o odwołaniu zamówienia wysyła konsultant a nie system sprzedaży. No i jeszcze żaden nie wysłał. Generalnie syf i robienie klientów w *uja. Nie kupujcie tam!!!