Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Szary Residence spełnia standardy Triverna
Hotel Szary Residence to nowoczesny trzygwiazdkowy obiekt położony w malowniczej wsi Michałowice, oddalonej tylko 7 km od Krakowa. Swoim wyglądem nawiązuje do Ośrodka Jeździeckiego Szary, który znajduje się obok hotelu. Obiekt znajduje się na niewielkim wzgórzu, z daleka od ulicznego zgiełku, co pozwala w pełni obcować z naturą i cieszyć się pięknymi widokami.
Hotel Szary Residence oferuje zakwaterowanie w komfortowych, urządzonych ze smakiem pokojach wyposażonych w indywidualnie sterowaną klimatyzację, telefon, TV LED, czajnik oraz bezpłatny bezprzewodowy Internet. Zestaw powitalny obejmuje kawę, herbatę i wodę mineralną. W łazience znajduje się kabina prysznicowa, zestaw ręczników, kosmetyków oraz suszarka do włosów.
W Restauracji Szary serwowana jest kuchnia europejska. Goście mogą skosztować tradycyjne dania w nowoczesnym, zdrowym wydaniu. Szef kuchni układając menu zadbał, nie tylko o walory smakowe potraw, ale również o wybór produktów bogatych w witaminy i minerały. Świeżo przygotowywane posiłki zadowolą najbardziej wysublimowane kubki smakowe.
Dla osób spragnionych relaksu Hotel Szary Residence oferuje strefę wellness z jacuzzi i sauną fińską. Aktywni Goście mogą skorzystać z dobrze wyposażonej siłowni.
Hotel jest idealnym miejscem dla miłośników koni, dla dzieci i dorosłych, dla osób rozpoczynających swoją jeździecką przygodę. Ośrodek Jeździecki Szary, znajdujący się tuż przy obiekcie noclegowym hotelu Szary Residence jest pierwszym tak nowoczesnym obiektem w Małopolsce. Mieści się na posiadłości 11 ha, co czyni go największym w całej południowo-wschodniej Polsce. Klub specjalizuje się w skokach przez przeszkody i ujeżdżeniu, a jego baza sportowa jest miejscem treningów zarówno amatorów i młodych adeptów jeździectwa, jak również jednych z najlepszych zawodników w naszym kraju. W tym miejscu organizowanych jest wiele zawodów hippicznych na poziomie międzynarodowym i ogólnopolskim.
Hotel Szary Residence to obiekt przyjazny rodzinom. Specjalnie dla najmłodszych przygotował szereg atrakcji. Na zewnątrz znajduje się plac zabaw z huśtawkami, drabinkami i zjeżdżalnią. Można też tu znaleźć piaskownicę, trampolinę. W holu mieści się mały kącik zabaw, gdzie maluchy mogą rysować, układać klocki i bawić się różnymi zabawkami.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.16 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
16 m2
maks. 3 osoby
Lokalizacja jedynie 7 km od Krakowa sprawia, że będąc w Hotelu Szary Residence zwiedzić można królewskie miasto. Na szczególną uwagę zasługują:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Szary s.c. Elżbieta Szary, Mirosław Szary, ul. Parkurowa 1, 32-091 Michałowice, NIP: 5130238010
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Szary Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!