Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Sokołowska*** położony jest w Nowym Dworze Mazowieckim. W bliskiej odległości od obiektu znajduje się lotnisko Warszawa-Modlin, dzięki czemu dotarcie tam o bardzo wczesnej czy późnej porze nie powinno stanowić żadnego problemu.
Do dyspozycji gości hotel oddaje 15 komfortowych, klimatyzowanych pokoi o wysokim standardzie. Wyposażone zostały w wygodne łóżko, biurko specjalnie przystosowane do pracy biurowej, telewizor LCD, internet bezprzewodowy oraz lodówkę. Każdy z pokoi posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką do włosów oraz zestawem kosmetyków.
W hotelowej jadalni można delektować się codziennymi śniadaniami serwowanymi w formie bufetu. Składają się one z wielu świeżych i pysznych składników. Każdy z gości znajdzie coś dla siebie co spełni jego oczekiwania. Dodatkowo w obiekcie znajduje się darmowy bufet, który działa przez całą dobę. Znajdują się w nim liczne przekąski. Goście mogą również skorzystać z automatu i wypić kawę bądź herbatę.
Hotel znajduje się w centralnej części Polski, w województwie mazowieckim, w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki. Jest to idealne miejsce dla osób podróżujących transportem lotniczym, ze względu na bliskie położenie lotniska Warszawa-Modlin
Okolica hotelu cieszy się dużym zainteresowaniem wśród rowerzystów, miłośników pieszych wędrówek czy amatorów kajakarstwa. Tamtejszy teren jest idealną bazą wypadową dla osób lubiących aktywnie spędzać czas wolny. Dodatkowo w najbliższej okolicy znajduje się wiele atrakcji wartych zobaczenia, np.:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Beata Sokołowska, ul. O.H. Koźmińskiego 12, 05-170 Zakroczym, NIP: 5310002800
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Sokołowska Airport Modlin. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".