Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Goście mają do dyspozycji przestronne i klasycznie urządzone pokoje. Udogodnienia dostępne w każdym z nich obejmują telewizor LCD, biurko, telefon oraz łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego WiFi i bezpłatnego parkingu.
O poranku w hotelowej restauracji podawane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Lokal oferuje szeroki wybór śląskich specjałów i tradycyjnych potraw z nowoczesnymi akcentami.
W wolnej chwili goście mogą pograć w holu w bilard. Zaplecze rekreacyjne hotelu Diament Spodek obejmuje rowerki treningowe oraz bieżnię treningową. Za dodatkową opłatą można ponadto korzystać z krytego basenu, sauny i siłowni w Spodku. Personel recepcji chętnie udziela wszelkich informacji na temat ich dostępności.
Wybierając się do centrum Katowic znaleźć można wiele atrakcji kulturalnych m.in. Teatr Wyspiańskiego, Muzeum Śląskie, galerię sztuki nowoczesnej, fotoplastikon.
W pobliżu znajduje się również budynek nowej filharmonii (obecnie dysponującej jedną z najlepszych akustyk na kontynencie) oraz hala „Spodek” w której odbywają się koncerty.
Dodatkowo w Katowicach można zobaczyć:
W Parku Śląskim, do którego z centrum miasta można dojechać tramwajem, znajduje się: ZOO, Planetarium, kolejka wąskotorowa, amfiteatr oraz zalew z wypożyczalnią sprzętu wodnego.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotele Diament S.A. , ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice, NIP: 6450000606
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Diament Spodek. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".