Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Jastarnia spełnia standardy Triverna
Hotel Jastarnia jest nowoczesnym obiektem położonym w samym centrum urokliwego kurortu, jakim jest Jastarnia. Sąsiaduje z mariną jachtową, plażą Zatoki Gdańskiej i Morzem Bałtyckim. Goście hotelowi mają możliwość skorzystania z zajęć fitness, wypożyczenia sprzętu do nordic walking i zarezerwowania rowerów.
Hotel Jastarnia posiada przestronne, komfortowe i bogato wyposażone pokoje. Do dyspozycji gości jest: łazienka z kabiną prysznicową i suszarką do włosów, telewizor, telefon stacjonarny, lodówka, miejsce do pracy, Internet bezprzewodowy, balkon, a także czajnik.
Restauracja Zatoka Smaków jest idealnym miejscem do miłego spędzenia czasu i zasmakowania wspaniałych potraw kuchni polskiej i regionalnej oraz kuchni świata. Potrawy są smaczne, pięknie podane i przede wszystkim zdrowe. Dania są przyrządzane tradycyjnymi domowymi sposobami, kuchnia opiera się na regionalnych produktach typowych dla danej pory roku.
Chwile relaksu i wypoczynku w nadmorskim SPA zapewni: jacuzzi, łaźnia parowa, sauna infrared, sauna fińska, relaksacyjna strefa leżakowa - do dyspozycji gości są wygodne leżaki o aerodynamicznym kształcie. Kształt siedziska został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić idealny i pełen kontakt ciała z powierzchnią leżaka, co pozwala doskonale masować i stymulować wszystkie partie pleców i szyi.
Do dyspozycji gości jest również gabinet masażu, a w nim m.in.: zabiegi na twarz i ciało czyli relaksujący, aromaterapeutyczny masaż kosmetyczny twarzy, szyi i dekoltu; beauty secret; masaż klasyczny; terapia z kozim mlekiem i lychee; czekoladowe choco spa.
Ponadto w hotelu jest możliwość wypożyczenia rowerów, kijków do nordic walking, skorzystania z kącika i placu zabaw dla dzieci. Hotel organizuje m. in. zajęcia fitness, warsztaty z podstaw kitesufingu, zajęcia integracyjne dla grup.
Hotel Jastarnia to wymarzone miejsce dla najmłodszych. Posiada plac zabaw dla dzieci znajdujący się przed budynkiem tuż obok ogródka restauracji oraz kącik zabaw w wewnątrz budynku, w którym znajdują się zjeżdżalnie i inne zabawki. Dla najmłodszych hotel przygotował szereg atrakcji, a wśród nich m. in. windsurfing dla dzieci. W wakacje, w święta, w wybranych terminach i na życzenie prowadzone są gry i zabawy z udziałem animatorów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Jastarnia to miejscowość, która przyciąga turystów niezwykłym położeniem, klimatem i atrakcjami turystycznymi. Największą popularnością cieszy się oczywiście plaża. Prowadzi do niej sosnowy las rosnący na pasie wydm.
W Jastarni jest co zwiedzać, zabytki związane z długą historią istnienia miejscowości, jak też tradycji rybołówstwa, zachęcają do aktywnego spędzenia czasu. Przez Jastarnię prowadzi także ścieżka rowerowa z Kuźnicy do Juraty.
Oto najpopularniejsze atrakcje Jastarni:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: P.P.U. Metalpol Wanda Peta, ul. Tatrzańska 7, 84-230 Rumia, NIP: 5860051181
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Jastarnia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!