Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Mazury*** położony jest w Giżycku, w zacisznej i spokojnej okolicy, z dala od zgiełku miasta. Obiekt składa się z trzech budynków znajdujących się na jednej posesji, dzięki czemu może świadczyć kompleksowe usługi.
Swoim gościom obiekt udostępnia komfortowe pokoje 2 i 3 – osobowe. Wyposażone zostały w telewizor, telefon, internet bezprzewodowy oraz zestaw powitalny. Z okien roztacza się przepiękny widok na otaczającą przyrodę. Większość pokoi posiada balkon lub taras. Każdy z nich natomiast posiada prywatną łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką do włosów.
W hotelowej restauracji serwowane są wykwintne dania kuchni polskiej z elementami europejskiej. Goście mają również okazję skosztować specjałów kuchni mazurskiej. Dania przygotowywane są z wielką starannością by zaspokoić kulinarne oczekiwania gości. Produkty pozyskiwane są od lokalnych dostawców dzięki czemu są świeże i najwyższej jakości. Dla najmłodszych gości hotelu przygotowane zostało specjalne menu.
Każdy kto chce zadbać o swoje ciało i dobre samopoczucie może skorzystać ze Strefy SPA znajdującej się w obiekcie. W zabiegach wykorzystywane są wysokiej jakości, naturalne składniki, które gwarantują dużą skuteczność i efektywność. Z bogatej oferty masaży goście mogą wybrać te najbardziej dla nich odpowiednie, jak np. masaż relaksacyjny, klasyczny, bańką chińską, gorącymi kamieniami oraz różnych części ciała. Dla dzieci została również przygotowana oferta masażu "czekoladowe plecki". Goście mogą zrelaksować się w saunie infrared, która polega na zastosowaniu promieni podczerwieni, stosowanych w medycynie. Bądź odpocząć w jacuzzi, które ma kojący wpływ na napięcie mięśniowe. Nowością w hotelu jest drenaż limfatyczny czyli Masaż pneumatyczny BOA. Ta technika masażu wykorzystuje mankiety pompowane powietrzem o kształcie dopasowanym do części ciała poddanej zabiegowi. Pomaga w walce z chłonką, cellulitem i zmęczeniem nóg.
Na terenie hotelu znajdują się również dodatkowe atrakcje, mające na celu umilić gościom spędzenie czasu wolnego. Personel obiektu pomoże zorganizować ognisko bądź grilla w specjalnej wiacie grillowej. Nieopodal znajduje się malowniczy, zarybiony staw, plac zabaw dla dzieci, a także wypożyczalnia rowerów turystycznych i sprzętu sportowego.
Giżycko to miasto położone w północno-wschodniej części Polski w województwie warmińsko-mazurskim, pomiędzy jeziorem Kisajno i Niegocin. Obiekt usytuowany jest 2 km od ścisłego centrum.
Położenie hotelu Mazury*** daje nieograniczone możliwości korzystania z pięknej mazurskiej przyrody, czystych wód i lasów. Stwarza to idealne warunki to uprawiania sportów wodnych. Dlatego też miasto to uważane jest za żeglarską stolicę Polski. Znajduje się tam jeden z głównych portów na szlaku wielkich jezior mazurskich. W okolicy obiektu znajduje się wiele ciekawych miejsc wartych zobaczenia, m. in.:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Mazury s.c. Wiesława Pawińska Aleksander Pawiński, Al. Wojska Polskiego 56, 11-500 Giżycko, NIP: 8451901175
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Mazury. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".