Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Klimek oferuje przestronne i doskonale wyposażone pokoje, z których każdy utrzymany jest w innej kolorystyce. Standardowe wyposażenie pokoju obejmuje:
Tutejsza restauracja Strakija proponuje niezwykłe potrawy łemkowskiej kuchni regionalnej, które wprowadzą każdego w dobry nastrój. Dla Gości odwiedzających restaurację w Muszynie przygotowano autorskie menu, w którym skupiono się na tradycjach i smakach dobrodziejstwach regionu. Ze świeżych, lokalnych składników starano się wydobyć to, co najlepsze w kuchni regionalnej i łemkowskiej tradycji.
Wypoczynek połączony z odnową biologiczną to prawdziwa przyjemność. Relaksacyjna biosauna, dobroczynna terapia lodem i egzotyczny natrysk wodny przy dźwiękach muzyki relaksacyjnej to atrakcje Pensjonatu Klimek.
Wypoczynek z czworonożnym przyjacielem. Planujesz spędzić urlop w górach, a nie chcesz zostawiać swojego czworonożnego przyjaciela w domu? Zabierz go ze sobą - Pensjonat Klimek to miejsce przyjazne zwierzętom! Wasz pupil na pewno doceni to, że może podróżować razem z Wami, a bliskość lasu, potoku górskiego i wędrówek spotęguje jego radość! !
Beskidy zimą przyciągają miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu. Panują tutaj doskonałe warunki do uprawiania sportów zimowych. Zapraszamy na stoki Jaworzyny Krynickiej, Wierchomli i Tylicza.
Atrakcje okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOT - TUR HOTELE / KONFERENCJE / SZKOLENIA - RAFAŁ KLIMEK, Złockie 106, 33-370 Muszyna, NIP: 7343243645
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pensjonat Klimek. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".