chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Skopiuj łącze Skopiowano

Zwroty i anulacje

Uzyskaj informacje dotyczące naszej polityki zwrotów, gwarancji i anulowania zamówień.

Jaka jest polityka zwrotów?

Sklep Jabra oferuje 100-dniową gwarancję zwrotu, która rozpoczyna się w dniu wysłania produktu. Aby skorzystać z tej gwarancji, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Jabra w ciągu 100-dni i przekaż numer zamówienia. Nie dotyczy zamówień z rynku.

100-dniowe bezpłatne zwroty mają zastosowanie tylko w przypadku zakupu bezpośrednio w witrynie Jabra.pl. Nie dotyczy w przypadku zakupu od innego sprzedawcy.

Otrzymasz opłaconą z góry etykietę zwrotu.

W przypadku zakupienia produktu poprzez jeden z rynków internetowych Jabra (eBay, Amazon itp.) wniosek o zwrot należy utworzyć bezpośrednio z konta serwisu internetowego, na którym złożono zamówienie.

W przypadku zakupu u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców detalicznych lub partnerów, należy skontaktować się z miejscem zakupu.

Uwaga: Jeśli wnioskowano o zwrot, zostanie dokonany poprzez pierwotną metodę płatności.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Niestety nie możemy dokonywać zmian w istniejących zamówieniach. Po złożeniu zamówienia możemy spróbować je anulować, jeśli proces wysyłki jeszcze się nie rozpoczął.

Możesz zażądać anulowania zamówienia w ten sam dzień, w którym złożono zamówienie, kontaktując się z działem wsparcia Jabra pod numerem telefonu 0-0-800-141-0258. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoje zamówienie zostanie pomyślnie anulowane, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu.

Po krótkim czasie nasz system nie będzie w stanie ich odzyskać ani zmienić. Jeśli Twoje zamówienie nie może zostać anulowane, po jego wysłaniu otrzymasz powiadomienie e-mail wysłane z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! Numer zamówienia GE10021212785XX. Możesz także wyszukać tutaj swoje zamówienie, aby zobaczyć status jego wysyłki.

Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta Jabra, aby rozpocząć proces zwrotu zamówienia w celu uzyskania środków w przypadku, gdy anulowanie zamówienia nie zakończy się pomyślnie.

W jaki sposób można poprosić o zwrot?

Aby zażądać zwrot produktu (produktów) zakupionego online, wyślij wiadomość e-mail Działu Obsługi Klienta Jabra. Pamiętaj, aby kontaktując się z nami, przekazać nam numer zamówienia.

Uwaga: Jeśli wnioskowano o zwrot, zostanie dokonany poprzez pierwotną metodę płatności

Jaką gwarancją objęte są produkty?

Wszystkie zakupione nowe produkty Jabra są objęte co najmniej dwuletnią gwarancją. Akcesoria nie są objęte gwarancją.

Odnowione produkty objęte są 180-dniową gwarancją i są zwolnione z jakichkolwiek gwarancji rozszerzonych.

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z Informacjami na temat gwarancji i serwisu Jabra.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Możesz zażądać anulowania zamówienia w ten sam dzień, w którym zostało złożone, kontaktując się z działem obsługi klienta Jabra pod numerem telefonu 0-0-800-141-0258. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twoje zamówienie zostanie pomyślnie anulowane, ponieważ zamówienia są szybko wysyłane do magazynu po ich złożeniu.

Po krótkim czasie nasz system nie będzie w stanie ich odzyskać ani zmienić. Jeśli Twoje zamówienie nie może zostać anulowane, po jego wysłaniu otrzymasz powiadomienie e-mail wysłane z adresu Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) z następującym tematem: Twoje zamówienie zostało wysłane! Numer zamówienia GE10021212785XX. Możesz także wyszukać tutaj swoje zamówienie, aby zobaczyć status jego wysyłki.

Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta Jabra, aby rozpocząć proces zwrotu zamówienia w celu uzyskania środków w przypadku, gdy anulowanie zamówienia nie zakończy się pomyślnie.

Czy mogę anulować zamówienie produktu z grawerunkiem?

Prawo do anulowania nie ma zastosowania w przypadku specjalnie zaprojektowanych lub spersonalizowanych produktów, które zostały wyprodukowane na zamówienie klienta.

Kiedy pobrana kwota pojawi się na wyciągu z mojej karty kredytowej?

Zwrot pobranej kwoty pojawi się na wyciągu z karty w ciągu 5-7 dni roboczych po otrzymaniu i przetworzeniu zwróconych produktów.