Kody.pl

Kody rabatowe i promocje Born2be

Ocena 4.19/5
Oddanych głosów: 117
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-09
Kontakt:
[email protected]
tel. 22 113 70 70

AZAGROUP S.A.
Aleja Wyścigowa 6
02-681 Warszawa

NIP: 5252605277
KRS: 0000535527
REGON: 360394968
Brak poszukiwanego kodu rabatowego?    Zapisz się na nasz NEWSLETTER!
Oferty wygasłe:
Kupon born2be.pl

Rabat -50% na drugi produkt

Dodaj do koszyka dwa dowolne produkty, a cena drugiego, tańszego zostanie obniżona aż o 50%.

Kupon born2be.pl

Kup 4 produkty w cenie 3 i przygotuj się na Wakacje!

Kod rabatowy Born2be.pl

Kod rabatowy 50% w promocji: Mid Season Sale

Kod rabatowy Born2be.pl

Kod rabatowy 50% na produkty Mid Season Sale

Doładuj oferty wygasłe
Ocena 4.19/5
Oddanych głosów: 117

Forum opinii o kodach rabatowych i promocjach Born2be

2019-05-31
Duża ilość oferowanych produktów, dobra jakość, kilka razy robiłam u nich zakupy i zawsze jestem zadowolona
2019-05-06
Ceny są umiarkowane, fajna jakość ubrań, polecam
2019-04-13
Kupiłam kilka sukienek, fajna jakość, przyjazne ceny, rozmiarówka w porządku, z realizacją zamówienia nie było problemu
2019-03-17
W jednym miejscu bardzo duży wybór różnych marek, polecam
2019-03-05
szybko i wygodnie robi się tu zakupy, z kupionych butów jestem bardzo zadowolona
2019-02-26
Sporo tu fajnych butów i ciuchów w dobrych cenach, polecam
2019-02-09
Kody rabatowe do born2be działają, skorzystałam i nie żałuję
2019-01-27
Kod rabatowy wykorzystany, działa. Polecam
2018-12-12
ciekawa moda, duzy wybor rozne style
2018-11-21
Jeszcze nie ma Black Friday a dzisiejszy kod rabatowy pozwolil mi na duze oszczednosci!
2018-11-12
Kilka razy kupiłam w born2be, czekam na jakąś okazję na black friday
2018-10-31
maja dzis extra promocje na Halloween, a co dopiero bedzie w Świeta
2018-10-27
polecam, wszystko w porządku z zakupem u nich
2018-10-18
Fajny sklepik. Dzięki niemy można sie ubrać naprawdę trendy. Do tego niezłe promocje obniżają koszty.
2018-10-16
Całkiem nowy sklep internetowy z tego co wiem. Rewelacyjna odzież młodzieżowa. Wszystko na topie.
2018-10-14
paczka dotarła na czas, reszta też w porządku
2018-09-29
Born2be to mój ulubiony sklep. Często tutaj zaglądam. Jest z czego wybrać. Zwłaszcza lubię posezonowe wyprzedaże, bo mogę kupować naprawdę fajne ubrania i to jeszcze taniej.
2018-08-24
Fajny sklep z modną odzieżą i butami. Promocje też tu są niezłe.

Zapisz się na NEWSLETTER i otrzymuj codziennie nowe kody rabatowe i promocje!