Kody.pl

IziGSM kody rabatowe i promocje

Ocena 4.3/5
Oddanych głosów: 5
Ostatnia aktualizacja: 2020-07-01
Kontakt:
[email protected]
tel. 18 337 12 12
Brak poszukiwanego kodu rabatowego?    Zapisz się na nasz NEWSLETTER!
Oferty wygasłe:
Kod rabatowy IziGSM.pl

Kod rabatowy 15% na elektroniczne akcesoria sportowe

Rabat dotyczy smartwatchy, opasek sportowych smartbrand, słuchawek treningowych, uchwytów rowerowych i etui sportowych.

Kod rabatowy IziGSM.pl

Kod rabatowy 15% na wszystkie akcesoria w IZIGSM

Kod rabatowy IziGSM.pl

Kod rabatowy 15% na cały asortyment

Kupon IziGSM.pl

Wyprzedaże do -50% w IziGSM

Kupon IziGSM.pl

Zarejestruj się i odbierz 10% rabatu na wszystkie produkty

Ocena 4.3/5
Oddanych głosów: 5

Forum opinii o kodach rabatowych i promocjach IziGSM

2020-07-04
sklep legitny można kupić dodatki do telefonu w serio fajnej jakości i cenie
2020-06-19
bardzo rozbudowany asortyment akcesoriów do telefonu - jak czegoś potrzebuję to zawsze tu zaglądam bo tu chyba wszystko mają, nigdy nie miałem sytuacji, że czegoś tu nie znalazłem
2019-12-28
mieli dobrą cenę więc się skusiłem, wszystko gra jak należy
2019-12-11
Wszystko w porządku. Pozdrawiam
2019-11-28
Fajnie, że można odbierać w paczkomatach jak dla mnie to wygodna opcja
2019-11-09
Słuchawki są mega, genialnie słychać muzę, duży plus sklepu to szybka dostawa
2019-10-30
Mają duży wybór etui do telefonów - znalazłam dokładnie takie jak chciałam :-D
2019-10-19
Sklep ok, szybko przesłali moje zamówienie
2019-05-30
Etui nie pasowało do mojego telefonu ale szybko i bez problemów mi je wymieniono na właściwe, dziękuję
2019-05-14
towar szybko został mi dostarczony i jest w pełni zgodny z prezentowaną ofertą
2019-05-12
w kwestii obsługi jak i samego zamówienia wszystko jak najbardziej ok
2019-04-28
spoko sklep, pozdro
2019-04-19
Jestem zadowolona ze zrobionego tutaj zakupu. Duży plus także za miłą obsługę i szybką dostawę. Pozdrawiam
2019-04-15
Kod rabatowy 15% na akcesoria działa potwierdzam
2019-04-09
mają spory wybór akcesoriów do komórek w korzystnych cenach

Elektronika
Zapisz się na NEWSLETTER i otrzymuj codziennie nowe kody rabatowe i promocje!