Kody.pl

Star Stable kody rabatowe i promocje

Ocena 3.15/5
Oddanych głosów: 388
Ostatnia aktualizacja: 2022-01-12
Brak poszukiwanego kodu rabatowego?    Zapisz się na nasz NEWSLETTER!
Ocena 3.15/5
Oddanych głosów: 388

Forum opinii o kodach rabatowych i promocjach Star Stable

2022-01-04
Kocham tom grę mam 301 star coins
2021-12-22
Po pierwsze najlepsza gra ever! Dwa mam szlaban więc nie mogę grać. Trzy mam 15 lvl. Cztery mam 26 koni. Pięć nie mam własnego klubu. Sześć jak nie będę miała szlabanu to napisze na tej stronie ,,Zero Szlabanu''. Siedem gram na serwerze ,,Honey Valley''. Osiem nazywam się w sso Kelly Desertgardem. Dziewięć gram w sso półtora roku Pozdro Kelly
2021-10-29
sso to najlepsza gra w jaką którą grałam kocham ją
2021-10-07
Świetna gra tylko byłaby grupkę lepszą gdyby dało się skakać postacią i można byłoby dostawać star coins w wyścigach, tak jakoś 1000 sc na jeden wyścig :) pozdrawiam Kaira Queenray
2021-07-18
super gierka :) gram w nią od 2018 i jest mega :)
2021-07-08
Najlepsza gra w życiu
2021-06-05
to jest dla mnie najlepsza konna gra jaką znałam. Mam obecnie 19 lvl i 109 sc. Teraz zbieram na kuca gothlandzkiego. Naprawdę super gra polecam. Jacquline antkite
2021-05-02
super gra!
2021-04-26
super gra ale kody mi nie działają:(. PS: jak ktoś wie co zrobić to niech ten ktoś kto wie powie. PS NR2: raczej napisze.
2021-04-13
NALEPSZA gra w jaką grałam i nadal gram możecie się tam bardzo wiele nauczyć obecnie mam 13 lvl i sc oraz mam 50 koni możecie też grać w nią z przyjaciółmi! nauczycie się jak skakać ta gra nauczy was cierpliwości! Pozdrawiam Ida Armcla
2021-04-09
to jest najlepsza gra w jaką grałam obecnie mam 17 lvl i 26 koni naprawdę polecam :)
2021-04-08
Gra super! Tylko szkoda, że można grać za darmo tylko do piątego poziomu. Bardzo chciałabym mieć Star rider'a ale moi rodzice mi nie pozwalają. A strona na której można mieć darmowego Star rider'a ale mi nie działa.
2021-04-07
jest fajne tylko nie można nic prawie zrobić bez star coinsów i star ridera
2021-03-07
Gra jest świetna mogę siedzieć na dnią godzinami
2021-02-18
Gra jest najlepsza na świecie ! mam star rider 15 poziom 7 koni !!! Bardzo potrzebuje sc bo wszystko wydałam na siano dla nich . PS: piszcie tu kody bo potrzebuje
2021-01-31
To najcudowniejsza gra w jaką kiedykolwiek grałam ❤️
2021-01-06
najlepsza gra świata, potrafie nad nią siedzieć godzinami
2020-12-21
Uwielbiam tą grę
2020-12-03
To jest świetne naj gra na świecie
2020-11-19
to super gra! o koniach i przygodach! możecie sie tam durzo nauczyć naprzykład jak gotować lub sprzątać po koniu :D też możecie sie zaprzyjaźnić ;)
2020-08-14
Naj naj gra o koniach ≤3
2020-07-27
polubiłam tą grę, jakość grafiki bardzo dobra , akcja dynamicznie się rozwija
2020-07-12
Gra w porządku szkoda tylko że darmowa jest do 5 poziomu :( ...ale i tak super :)
2020-06-22
Dopracowana graficznie to jest jak fajna przygoda , muszę przyznać , że się wciągnęłam....
2020-06-03
Dodali Telline i Kamposa chcę je kupić ale najpierw chce aby dali podwójne sc. Napisałam do supportu o sc. Ogólnie to naj gra!! Obecnie mam 13 lvl sr i 4 konie. Amelie Cherrywild.
2020-06-03
najlepsza gra w jaką grałam ❤ obecnie mam 22 lvl i...6 koni... bardzo potrzebne mi są kody, szczególnie na sc
2020-05-28
gra jest super gram od kilku lat ma star ridera, 17 poziom z 21 i konie bo nie umiem oszczędzać kocham tą gre inieoge sie doczekać nowych kodów bo juz wszystkie zużyłam
2020-05-23
Gra dopracowana, muzyka nastrojowa, krótka historia zupełnie jak w filmie ...
2020-05-13
Star stable to mega gra gram tylko od trzech tygodni mam nowego konia którego kupiłam za sc bo se doładowałam i za star rider mi dodało C=
2020-05-12
kto zna aktywne kody do star stable? Plis powiedzcie. Najbardziej potrzebuje na sc
2020-05-06
opinia fantastyczna! gram w star stable od 3 dni i jest mega!!
2020-05-04
super gra bardzo fajna polecam czekam na nastepne kody
2020-05-04
Mhm mam nadzieje że mi przyjdą jakieś kody ale ogółem gra naj <3
2020-04-29
super!! gram tylko kilka miesięcy i już mi się podoba!
2020-04-21
Gra fajna podoba mi się i mam już kilka koni :P
2020-04-10
no własnie jak nie masz konia to po co ta gra !!
2020-03-31
kocham ta gree
2020-02-24
czekam na kody do gry star stable..
2020-02-12
Naj Gra O Koniach <3
2020-01-02
Jest słabe nie da się skakać postacią

Gry
Zapisz się na NEWSLETTER i otrzymuj codziennie nowe kody rabatowe i promocje!